FAQ

Op deze pagina kunt u de antwoorden vinden op veel gestelde vragen aan ons.

Zijn de prijzen voor onderhoud inclusief BTW en milieubijdrages?

Auto & Service geeft aan particulieren altijd all-in prijzen. De afgesproken prijzen is ook de prijs die de klant moet betalen, dus inclusief BTW en eventuele andere bijdrages.
Aan bedrijven en leasemaatschappijen worden prijzen exclusief BTW doorgegeven, maar wel inclusief eventuele bijdrages.

Wat is Bosch Car Service?

Bosch Car Service is de grootste merkonafhankelijke formule. Alle automerken zijn welkom bij een Bosch Car Service bedrijf. Voor APK-keuringen, regulier onderhoud én seizoenscontroles, bijvoorbeeld vlak voor u op vakantie gaat. Bosch Car Service is niet alleen compleet en goed, maar ook nog eens verrassend betaalbaar. Alle Bosch Car Service bedrijven zijn BOVAG gecertificeerd. Doordat Bosch één van de grootste toeleveranciers is van de gehele auto industrie, hebben zij ook alle kennis. Door een onderdeel te zijn van Bosch Car Service kan Auto & Service gebruik maken van deze kennis, en zijn we niet alleen klaar voor de techniek van vandaag maar ook voor morgen!

Mobiliteitsservice bij elke onderhoudsbeurt?

Bij Auto & Service vinden we het niet alleen belangrijk dat we kwaliteit leveren en onze afspraken nakomen bij een onderhoudsbeurt, maar ook na de onderhoudsbeurt moet u kunnen rekenen op adequate en snelle hulp. Daarom bieden we bij elke onderhoudsbeurt gratis een jaar mobiliteitsservice aan. Uiteraard zullen dan alle adviespunten die uit de technische controle bij de onderhoudsbeurt naar voren komen, hersteld moeten worden bij Auto & Service. Na een jaar kan de mobiliteitsservice kostenloos worden verlengd indien het onderhoud uitgevoerd wordt conform de fabrieksvoorschriften. Bij longlife onderhoudsintervallen is tussentijds een jaarlijkse seizoenscheck nodig.

Wat is nu precies een zoekopdracht?

Wij, van Auto & Service, vinden dat u bij aanschaf van een nieuwe auto, de auto moet kopen die u ook echt wilt. Vaak doet u bepaalde concessie aan uw wensen voor de nieuwe auto. Bij Auto & Service werken we daarom met een zoekopdracht. U kunt aangeven wat uw eisen en wensen zijn voor uw nieuwe auto. Wij gaan dan specifiek op zoek naar deze auto. U geeft ons 3 dagen de tijd om de geschikte auto te vinden. Binnen deze 3 dagen nemen wij contact met u op en maken een afspraak. Gedurende deze periode spreken we af dat u geen andere auto gaat aanschaffen. Doordat wij niet werken met voorraden en kunnen inkopen in heel Europa, kunnen we scherpe prijzen hanteren. 

Kan ik de auto die ik wil kopen zien?

In principe heeft Auto & Service geen voorraad met auto's. Daardoor kunnen we werken met scherpe prijzen. Een auto bekijken wordt dus moeilijk. Van elke auto die we aanbieden hebben we een taxatierapport. In dit rapport staan alle bijzonderheden van de auto beschreven. We maken van tevoren dus duidelijke afspraken over de staat van de auto. Mocht de auto niet aan deze afspraken voldoen, dan hoeft de koop niet door te gaan. Daarnaast kunt u kiezen uit drie afleverpakketten met garantie van 6 tot 24 maanden, om u aan te tonen dat de auto technisch perfect is! 

Veelgestelde vragen bij Auto & Service Hengelo