• Totaal aantal beoordelingen 1357 Geef uw mening
  • Totaal score 9,2
  • Aangeraden door klanten afgelopen 12 maanden 97% afgelopen 12 maanden

Sabrine Roebersen uit Hengelo (ov)

09-12-2010
  • Gemiddeld 10
  • Service 10
  • Deskundigheid 10
  • Prijs/kwaliteit 10
Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
We hebben onze auto in onderhoud en APK. En als er schade is weten we ze ook te vinden. Leuke en goede monteurs. Goede eigenaar

Bennie te Hofstee uit Enschede

02-12-2010
  • Gemiddeld 8
  • Service 8
  • Deskundigheid 8
  • Prijs/kwaliteit 8
Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
Bedankt voor de goede service van onze Suzuki Alto, het ziet er allemaal prima uit. We zijn blij dat alle gekraak/gerammel weg is, mooi dat alles is opgelost, ook de schade, heel fijn. Ook bedankt voor de mooie kentekenplatenomrandingen van Auto en Service, we maken reclame! Tot de volgende keer.

Cees Goorden uit Oud Gastel

29-11-2010
  • Gemiddeld 9
  • Service 9
  • Deskundigheid 9
  • Prijs/kwaliteit 9
Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
Prima bedrijf. Heel klantvriendelijk. Sterk in prijzen. Service goed, vooral de peroonlijke benadering. Alle werkzamhede gebeuren in goed overleg. Enthousiaste werknemers. Werkt zodanig dat er een overbodige kosten zijn.