Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
“
Bedankt voor de goede service van onze Suzuki Alto, het ziet er allemaal prima uit. We zijn blij dat alle gekraak/gerammel weg is, mooi dat alles is opgelost, ook de schade, heel fijn. Ook bedankt voor de mooie kentekenplatenomrandingen van Auto en Service, we maken reclame! Tot de volgende keer.
„